Graafinen suunnittelu
Tyyppi
tietokirjat
kuvaus
Rutikuivasta nimestään huolimatta tätä "cityetnografin kenttäpäiväkirjaa" on sanottu sukupolvensa manifestiksi. Äänessä ovat peli-, räppi- ja skeittilapsuuden eläneet itsensä yrittäjät, joiden kokemusmaailmassa kaiken voi mitata "cooliusasteikolla". Nuorta "luovaa luokkaa" arvioiva ja sille irvaileva kirja on jo jonkinlainen tapaus. "Onko pakko ikuisesti ajatella itseään jonain designerina, ihan kuin se olisi joku outo face eater alien joka kasvaa sun sisällä...", kirjassa kysytään.
Kirjallisuudenlaji
Henkilöt, toimijat
Alkukieli
Julkaisuissa alkukielinen julkaisu, 1. suomenkielinen julkaisu, eri käännökset ja mahdolliset muut käännökset.
julkaisut
Alanimeke
käytännöt, tekniikat, strategiat
Ensimmäinen julkaisu
kyllä
Ilmestymisaika
Sivumäärä
318
Kustantaja
Kieli
Lisätietoja
Julkaistu osana näyttelyä "Don't Shoot the Messenger - Graafisen suunnittelun laajeneva kenttä", 11.10.2013-12.1.2014, Designmuseo, Helsinki. Toimittanut Johannes Ekholm.