Teoksen nimi. Mikäli teos on julkaistu useammalla nimellä, näytetään ensimmäisen julkaisun nimi.
Lohikäärmeenkesyttäjät
Tyyppi
romaanit
Tekijän nimeä klikkaamalla löydät teoslistauksen ohella lisätietoa kirjailijasta.

kuvaus
Caroline O'Nearn on ihan tavallinen koulutyttö. Vähitellen Lohikäärmeenkesyttäjät-tietokonepeli imaisee hänet kuitenkin täysin mukaansa. Caroline ei voi enää pitää näppejään irti kannettavasta tietokoneestaan. Lopulta hän on täysin samastunut Maree-nimiseen pelihahmoonsa. Hänestä ja Samantha-lohikäärmeestä tulee koko pelin vahvin parivaljakko, jonka tehtäväksi tulee lähteä taisteluun armotonta Tuhoojaa vastaan yhdessä kahden muun ihmisolion, Ceirinin ja Ellenin, ja näiden lohikäärmeiden kanssa.
Pelistä muodostuu taistelu elämästä ja kuolemasta. Peli ja todellisuus myös sulautuvat yhteen. Vähitellen pelaajille selviää, etteivät kaikki ole sitä, mitä esittävät olevan ja että kuolema virtuaalimaailmassa merkitsee kuolemaa myös todellisuudessa.
(kustantaja)
Pelistä muodostuu taistelu elämästä ja kuolemasta. Peli ja todellisuus myös sulautuvat yhteen. Vähitellen pelaajille selviää, etteivät kaikki ole sitä, mitä esittävät olevan ja että kuolema virtuaalimaailmassa merkitsee kuolemaa myös todellisuudessa.
(kustantaja)
Aiheet ja teemat
Tapahtumapaikat
Alkukieli
Julkaisuissa alkukielinen julkaisu, 1. suomenkielinen julkaisu, eri käännökset ja mahdolliset muut käännökset.
julkaisut
Alanimeke
kun todellisuus muuttuu virtuaaliseksi
Ilmestymisaika
Sivumäärä
125